İçimden Geleni Yazmak Hep İyi Gelmiştir
Görsel kaynak: posta.com.tr

Hayatta hiçbir zaman gelip geçici hevesler içinde olmadım ne istediğimi bildim. Bazı kararlarımda yanıldığımı hayat acı tecrübeler ile öğretse de hemen yol alamasam da yola çıkmaktan kaçmadım. Yolda ezildiğim oldu, hatta defalarca fakat korkmadan cesurca yaşamak gerektiğine inandım her seferinde. 

İnsanların beni anlamadığını düşündüğüm her şeyi Allah'a anlattım, böyle güç buldum. Beni yaratan beni bilmez mi hiç? Umutlu günler, bekleyişler içimi kıpır kıpır yapar. İnanmayı seçerim bu kadar kötü zihniyetlerin arasında da olsak güvenmeyi seçmek isterim. Dengeye önem veririm. Karakterin sağlam olduğunu gösterir. Bazı şeyleri görmezden gelirim, anlamadığımdan, saf olduğumdan değil! Belki inanmak, sevmek istediğimden, sevilmek istediğimden. 

Hayatta bazen öğrenmek hemen olmuyor tekrara düşmek gerekiyor. Aynı şeyleri yaşaya yaşaya yeterince öğrenmen gerekiyor. Hepimiz defalarca tekrar etsek de öğrenmek zaman alabiliyor. Unuttuğumda kendime hatırlattığım sözü şimdi de birlikte söyleyelim istedim. Ben değerliyim başkası değer verse de vermese de ben değerliyim. 

Bazen insanların bizi üzmesine göz göre göre izin veriyoruz bu da eksik duygularımızı, ihtiyaç duyduğumuz duyguları tamamlama arzusundan geliyor. Şunu unutmayalım olur mu insanların değersiz hissettirmesi, dengesiz davranması senin ile alakalı bir durum değil onun ile alakalı bir durum o yüzden her zaman kendini sev. Unutma hiçbir zaman yalnız değiliz Allah var.

Yazarın diğer yazıları için tıklayınız..

1 Yorumlar

Yorum yazabilmek için:
Yorumlama biçimi seçeneklerinden profil üyeliğiniz yoksa; Adı/URL profilini seçip kendi belirlediğiniz isimle URL kısmını boş bırakarak yorum yazabilir ya da Anonim profili seçeneği ile isimsiz olarak yorum yapabilirsiniz.

  1. Merhaba Açelya Hanım. Yazınızı çok beğendim. Kendi açımdan yaptığım çıkarım şu oldu. Hayata hep pozitif bakabilmeliyiz. Çok doğru. Bu pozitif bakma meselesini de ancak Allah'a tam teslimiyet ve güvenle aşabiliriz. Haklısınız, başkası bize değer verse de vermese de kişi çok değerlidir. Yaradan bize değer vermiş ki bu dünyada var olabilmişiz ve en önemlisi ahiret saadeti ihtimalimiz mevcut. Bu yüzden elbette çok değerliyiz. Yaratıldığımızdan ötürü.. Yüreğinize sağlık.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorum yazabilmek için:
Yorumlama biçimi seçeneklerinden profil üyeliğiniz yoksa; Adı/URL profilini seçip kendi belirlediğiniz isimle URL kısmını boş bırakarak yorum yazabilir ya da Anonim profili seçeneği ile isimsiz olarak yorum yapabilirsiniz.

Daha yeni Daha eski