doğru limanda doğru insan

Doğru Limanda Doğru İnsan

"Yoran da üzen de dargın olan da olgun olan da ben"ne güzel bir şarkı sözü..
Tecrübeler illaki kendi yaralarımızda mı olur? Başkalarının yaşantılarından da çıkmaz mı ders..
Yaşlı bir adama klişe soruyu sordum. Neydi bu 45 yılda zamana inat sevginizi bitirmeyen hep taze tutan?

$ads={1}

Amca dedi ki; Ben doğru limanda buldum doğru insanı kızım. Olmayacakların ne zamanını çaldım ne de ömrünü.. Peki aşk dedim aşk?
Karşılıklısı güzel dedi. Aşk aynı anda aynı şeyi hissetmektir dedi. Eğer bu yoksa doğru limanda değilsin boşa yorma kendini dedi.. O an anlamıştım ne demek istediğini.. Hayırlısı dedim uzaklaşırken yanından döndü dedi ki sen zeki kızsın ve bir o kadarda duygusal. Sen doğru limanı bulmuşsun hiç merak etme dedi. Durdum nereden anladın amca dedim. Gülümsemende huzur, gözlerinde özlem, dilinde şükür var dedi. Sustum ve yine tebessüm ettim işte bu huzurdan bahsettim az önce dedi.. Ve kalabalığın arasında kaybolup gitti..
Evet huzurluydum çünkü mutluydum. Hissediyordum ve hissediliyordum..
Yani demek istediğim gönül buluyor o doğru kişiyi. Zaman onu size getiriyor
Ama lütfen gelmeyen gemilerin mutsuzluğunu sevgiye küserek çıkarmayın. Huzuru yalnızlıkta, platoniklikte aramayın. Sabredin ve bekleyin. Yılmadan bıkmadan. Belki de arkanızı döndüğünüz o anda bir gemi ufukta görünmüştü çoktan..

Yazarın diğer yazıları için tıklayınız..



2 Yorumlar

Yorum yazabilmek için:
Yorumlama biçimi seçeneklerinden profil üyeliğiniz yoksa; Adı/URL profilini seçip kendi belirlediğiniz isimle URL kısmını boş bırakarak yorum yazabilir ya da Anonim profili seçeneği ile isimsiz olarak yorum yapabilirsiniz.

  1. İlla yanı başınızda bulmakta değil, gözleriniz görmesede, eliniz tutmasada yüreğinizde bulduğunuz, ruhunuzda hissettiğinizdir doğru insan.

    YanıtlaSil
  2. okurken çok huzurlu hissettim :) güzel yürekli insanlar ve tebessümler oldukça mutlu olacağız :)) sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorum yazabilmek için:
Yorumlama biçimi seçeneklerinden profil üyeliğiniz yoksa; Adı/URL profilini seçip kendi belirlediğiniz isimle URL kısmını boş bırakarak yorum yazabilir ya da Anonim profili seçeneği ile isimsiz olarak yorum yapabilirsiniz.

Daha yeni Daha eski