Eylül Yağmurları - Yağmur Damlaları
Fotoğraf Kaynak: www.sonhaber.nl















Dışarıda akşamdan kalma eylül yağmuru, bardaktan boşanırcasına deli gibi yağarken odamın penceresinden yağan yağmurun o huzur verici sesini dinlemek ve camda oluşan buhara şekiller çizmek… ne hoş.

Yaşı benden oldukça büyük yılları eskitmiş fakat hala sapasağlam duran selvi ağacı ne kadar uzun ve ihtişamlı, hemen yanındaki çam ağacı, ceviz ağacı, gül fidanları…

Daha önce fark etmediğim şeylerin eylül yağmurlarıyla fark edilmesi…

Tüm bunlar çocukluğumu anımsattı ve hemen dışarı fırladım.

Ve oracıkta durdum.

Küçükken karlı havalarda  gökyüzüne bakmayı çok severdim.

Şimdi ise yağmurlu gökyüzüne baktım düşen damlaların güzelliğine, saflığına…

Sanki ayaklarım yerden kesildi, yağmur damlalarıyla hareket ediyormuş gibi hissettim kendimi, karlı havalarda hissettiğim gibi.

Sonra yere baktım hala bulunduğum yerdeydim.

Çamur, is, kül, kir, yağmur damlaları...

Yazarın diğer yazıları için tıklayınız..

Yorum Yap

Yorum yazabilmek için:
Yorumlama biçimi seçeneklerinden profil üyeliğiniz yoksa; Adı/URL profilini seçip kendi belirlediğiniz isimle URL kısmını boş bırakarak yorum yazabilir ya da Anonim profili seçeneği ile isimsiz olarak yorum yapabilirsiniz.

Daha yeni Daha eski