Fotoblog - Fotoğraf Bloğu - Blog Yazarlığı
Bu yazımda sizlerle Foto Blog Yazar'ın kuruluş hikayesini paylaşacağım. Bana geri dönüşlerde bu fotoblog fikrinin nasıl oluştuğu ve fotoğraf bloğumuzun nasıl kurulduğu ile ilgili de sorular yönetilmekteydi. Ben de bir nevi bu konuya da açıklık getirmek istedim.

Foto Blog Yazar'dan Öncesi

Öncelikle bilmeyenler için kendimi tanıtayım. Ben Mustafa BAŞARAN, bu fotoğraf bloğunun kurucusuyum. Her şeyden önce ben bir  fotoğraf aşığıyım. Fotoğraf tutkumu kaleme aldığım yazıma buradan ulaşabilirsiniz. Ben bu bloğu kurmadan önce fotoğraf çekmenin yanında bazı karalamalarda buluyordum. Bu de beni rahatlatıyor, sanki içimi boşaltmamı sağlıyordu.

Foto Blog Yazar'ın Kuruluş Hikayesi


Son zamanlarda popüler hale gelen Blog Yazarlığı konusu benim de dikkatimi çekmiş ve yazdıklarımı bir blog açarak bir araya getirip yeni yazılarımı paylaşmayı düşündüm. Yazmaya çok vakit ayıramayan ve çok da beceremeyen biri olarak bir kaç paylaşımda bulundum. Fakat sonraları "Bloğun ismi de uygun, neden başkaları da hatta her isteyen yazamasın ki?" dedim. Foto Blog Yazar adını verdiğim bu bloğun isminin uygunluğun yanında uygun da bir tasarım uygulamaya gayret göstererek blog yazarlığına yeni soluk getireceğini umduğum bu hayalimi herkese açık hale getirerek ilk adımı atmış oldum.

Fotoblog - Fotoğraf Bloğu - Blog Yazarlığı

Foto Blog Yazar Facebook Sayfası

Bloğumuzu takip etmek isteyenlerin güncel olarak takip edebileceği Facebook Sayfamızı da açtım. Bu sayfada, bloğumuzda paylaşılan yeni yazıları takipçilerle paylaşıyorum. Facebook Sayfamızı sağ tarafta bulunan kutucuktan beğenebilirsiniz.

Gün geçtikçe büyüyen bir Fotoğraf Bloğu

Her geçen gün büyüyen ilgi ve yazar kadromuzla fotoğraf sevenlerin ve fotoğrafların da bir dili olduğuna inanların bloğu haline gelmeye başaran Foto Blog Yazar'ın, keyifle takip edilecek bir blog haline geldiğine ve daha da iyi yerlere geleceğine inanıyorum. Bu vesile ile blog yazarlığımda beni yalnız bırakmayan ilk yazarımızdan son yazarımıza bu hayalimin gerçekleşmesini sağladıkları için çok teşekkür ediyorum..

Yazarın diğer yazıları için tıklayınız..

Yorum Yap

Yorum yazabilmek için:
Yorumlama biçimi seçeneklerinden profil üyeliğiniz yoksa; Adı/URL profilini seçip kendi belirlediğiniz isimle URL kısmını boş bırakarak yorum yazabilir ya da Anonim profili seçeneği ile isimsiz olarak yorum yapabilirsiniz.

Daha yeni Daha eski