Benim Adım Yalnızlık
Fotoğraf Kaynak : www.netgazetesi.net
Benim adım Yalnızlık…
Kimine göre en sadık dostum,
Kimine göre yavaş yavaş öldüren bir katil.
Arada ne kadar mesafe olursa olsun
Aynı anda milyonlarca kişiye eşlik ederim.
İyi bir dinleyiciyimdir;
Sesinin rengine aldırış etmeden bağıra bağıra şarkı söyleyenleri,
Hayata karşı isyan edenlerin kadere kendince serzenişlerini,
Hatta ellerini göğe kaldırıp yüreğinde birikenleri dile döken insanları sabırla dinlerim.
İyi bir izleyiciyim aynı zamanda.
Şairin, kelimeleri mısralara dizerken yüzünde oluşan bin bir duyguyu,
Ya da bir kitap kurdunun satır aralarında kahvesini nasıl zevkle yudumladığını keyifle seyrederim.
Her zaman böyle güzel şeylere tanıklık etmiyorum ama…
Kırılan hayalleri, yitirdiği umutları yüzünden hıçkıra hıçkıra ağlayanları,
Sevdiklerinden kalan birkaç eski fotoğrafla sesi titreyerek konuşan kimsesiz insanları,
Bazen sessizce, bazen kabus gibi gerçekleşen yüzlerce ölümü
Hiçbir şey yap(a)madan izliyorum.
Benim adım Yalnızlık.
Dedim ya,
Kimine göre dostum,
Kimine göre düşman.
Çok şeyler görür, kimseye tam anlamıyla görünmem.
Bazen bir can’ın hüzün yüklü gözlerinde siluetimi,
Aşığın Maşuğuna verdiği mendilde kokumu,
Şairin duygu yüklü şiirinde sesimi duyabilirsiniz.
Beni hissedebilmek için bir başına olmaya da gerek kalmaz bazen.
Sizi kalabalığın ortasında da bulup gölgeniz gibi eşlik edebilirim.
Ne zaman geleceğim ya da gideceğim belli olmaz.
Bazen erken terk ederim,
Bazen de yanınızda fazla mesai yapabilirim.
Siz karamsarlığa düşenlerden değil de,
Varlığımı fırsat bilip değerlendirenlerden olun.
Adım Yalnızlık ama,
Her zaman yalnız gelmem yanınıza.
İlham perileri sıkı dostlarımdır,
Siz farkında olmadan kucak dolusu duygular, düşünceler getirip boşaltıverirler aklınızın ortasına.
Onları kullanıp kullanmamak size kalmış.
Kullanırsanız hayat yoluna çiçekler, güzellikler doldurursunuz,
Kullanmazsanız da benimle sessiz sedasız baş başa kalmaya mahkumsunuz…

Yazarın diğer yazıları için tıklayınız..

Yorum Yap

Yorum yazabilmek için:
Yorumlama biçimi seçeneklerinden profil üyeliğiniz yoksa; Adı/URL profilini seçip kendi belirlediğiniz isimle URL kısmını boş bırakarak yorum yazabilir ya da Anonim profili seçeneği ile isimsiz olarak yorum yapabilirsiniz.

Daha yeni Daha eski