Herkese merhabalar 😊

Yazmayalı uzun zaman oldu. Yazmadığım zamanlarda boş durmadım okudum. Okurken de yolum Fesleğen ile kesişti. İyi ki tanıştım çünkü en iyi dostumdan biri oldu kendisi.. Bana dünyayı değil O'nu anlatan, 'Bir' olana meftun bir kız arkadaş edindim. Beni kendime getirdi. Yanlışlarıma doğruymuş gibi susmadı, onları yüzüme bir bir söyledi. Dost gerçekten acı söylüyor. Kitap ilk sayfadan yakalıyor insanı. Kendimi anlatmayacağım burada ama size şöyle söyleyeyim; benim kalbim de ruhum da eskilerde kalmış.. Eski ve güzel insanların yüreklerine hasret.. Mektup yazan, şiir okuyan o zarif insanların yaşadığı dönemin özlemini yaşayan biriyim her zaman. Bu yüzden kitabın başında yazılan "Dünyaya hâlâ alışamamış, tanıdığım ve tanımadığım herkese..." cümlesi beni kitaba bağlamıştı, kitabın başında çok seveceğimi anlamıştım.

$ads={1}


Fesleğen - Hikmet Anıl ÖZTEKİN

Fesleğen - Hikmet Anıl ÖZTEKİN

Şimdi bu yazdıklarım kitabı okumuş olanlar için hiç yabancı gelmeyecek. Hatta anlatımımı yetersiz bulabilirsiniz ki bu çok normal. Bu kitap anlatılmak için yazılmadı, yaşanmak için yazıldı. Bir şeyleri değiştirebilmek için yazılmış bir kitap. Bu kitabı diğerleri gibi okuyup bir kenara koyamayacaksınız. Notlar alarak, ders çalışır gibi okuyacaksınız diye düşünüyorum. Benim hayatımda büyük bir iz bıraktı. Bu kitabın yazarı benim akrabam falan değil, yakınım değil. Derdini bana da dert edindirmiş dertdaş bir ağabeyim kendisi. Allah ondan razı olsun. Hikmet Anıl ÖZTEKİN'in diğer kitaplarını da okumayı düşünüyorum. Fesleğen ile muhabbet ederken, henüz muhabbetin yarısına bile gelmemişken Fesleğeni arkadaşlarımla da tanıştırmaya karar verdim. Çocukluk arkadaşıma alıp hediye ettim. Kitabı bitirdiğimde de çok yakın bir dostuma verdim okusun diye.. Fesleğen çok kalın bir kitap değil, normalde daha hızlı okurum ama bu kitaptan kısa sürede ayrılmak istemedim, sindire sindire okudum, yaşamak için okudum.

Daha fazla sözü uzatıp da sizi sıkmayayım. Fesleğen kitabını okumanızı tavsiye ederim. Kitap okumayı sevenler zaten severek okuyacaktır. Kitap okumayı sevmeyenler de eminim sevecektir çünkü okuyup da pişman olan birini henüz görmedim. Bu arada hep yazmak istiyorum ama hangi konu hakkında yazacağıma karar veremiyorum derken dedim ki "Madem kitap okumayı seviyorum neden kitaplar hakkında yazmıyorum" diye düşünerek bu yazıyı yazmaya karar verdim. Kitap tavsiyelerine de açığım, çok sevinirim. Yeniden görüşmek dileğiyle.. Allah'a emanet olun 😊


Yazarın diğer yazıları için tıklayınız..

Yorum Yap

Yorum yazabilmek için:
Yorumlama biçimi seçeneklerinden profil üyeliğiniz yoksa; Adı/URL profilini seçip kendi belirlediğiniz isimle URL kısmını boş bırakarak yorum yazabilir ya da Anonim profili seçeneği ile isimsiz olarak yorum yapabilirsiniz.

Daha yeni Daha eski