Şâire

Bir şair olsaydım ya da doğru ifadeyle şâire
Aşkı yazardım tüm dizelerde, kıta kıta aşkı işlerdim gönüllere.
Yârin göz bebeklerinde saklı kuşları, 
Dudaklarından dökülen sözlerin o kuşların cıvıltıları olduğunu, 
Bakışlarının gönülde erittiği buzları, 
Buzların ardından gönle gelen baharı, 
Baharın getirdiği hanımeli kokularının gönlü dolduruşunu yazmak isterdim.

Hep iyi şeyler yazmak
Onu hep güzel anmak isterdim. 
O beni sevmezdi ama olsun, ne de olsa bu şairlik getirisiydi. 
Şiirlerin en güzeli hep gidene ithaf edilirdi.

Yazarın diğer yazıları için tıklayınız.

Yorum Yap

Yorum yazabilmek için:
Yorumlama biçimi seçeneklerinden profil üyeliğiniz yoksa; Adı/URL profilini seçip kendi belirlediğiniz isimle URL kısmını boş bırakarak yorum yazabilir ya da Anonim profili seçeneği ile isimsiz olarak yorum yapabilirsiniz.

Daha yeni Daha eski