Fotoğraf Kaynak: www.neyinkafasi.com
İstanbul'da bir adamla tanıştım
Uzun boylu, yakışıklı
Tam benim kalemim.
Tüm ihtişamıyla karşıma dikildiğinde,
Kalbim duracak sandım.
İlk kez gördüğü bir yüz
Bu kadar mı tanıdık gelir insana...
Yanaklarım kızardı,
Elim ayağıma dolandı,
Hepsi heyecan.
Bol bol gülümsedim
Ne diyeceğimi bilemediğim anlar oldu
Saçmaladım...
O da gülümsedi
Konuşmaktan daha iyi geldi,
Gülümsemesini sevdim önce.
Dakikalar geçti,
Alıştım...
Sohbet,muhabbet
Kahkahalar gırla
Kahkahasını sevdim.
Vapura bindik birlikte
Deniz daha mavi,
Kuşlar daha mutlu göründü gözüme
Ben, herkesten mutlu...
O da mutlu olacak ki, gözlerinin içi güldü
Ben gözlerini sevdim.
Saatler geçti
Sevdiğim adamla buluştuğumu anladım
Saatler geçtikçe,
Daha çok sevdim.
Yanımda kalsın istedim, zaman bitince
Gücüm yetmedi
Bu yüzden, kalbimde kalsın diye ona
Yeni bir isim verdim
KADER'im...
Yazarın diğer yazıları için tıklayınız..

Yorum Yap

Yorum yazabilmek için:
Yorumlama biçimi seçeneklerinden profil üyeliğiniz yoksa; Adı/URL profilini seçip kendi belirlediğiniz isimle URL kısmını boş bırakarak yorum yazabilir ya da Anonim profili seçeneği ile isimsiz olarak yorum yapabilirsiniz.

Daha yeni Daha eski