Özlem..
Çok yakınındasındır..
Görmüyor ama aynı rüzgârı hissediyorsundur..
Belki şu tepenin ardında diye iç çekiyorsun,
Belkide tutkuların uğruna ya da mecburiyetten gerisin geriye dönüyorsun..

İnsan her ne kadar gurbete alıştım artık dese de,
Evine yaklaşıp da hiç uğramadan uzaklaşmak memleket özlemini daha çok hatırlatıyormuş meğer..

İznik Gölü Gün Batımı - Kayık
Küçüklüğümde yazları girip serinlediğim ve çok yakınımda olan İznik Gölü'nden bir gün batımı fotoğrafı çekmeden olmaz dedim :)

Kim bilebilirdi ki köyümün dibine kadar, İznik'e gün batımı fotoğrafı çekmek için Bolu'dan geleceğimi...

İznik Gölü Gün Batımı
Yazarın diğer yazıları için tıklayınız..

2 Yorumlar

Yorum yazabilmek için:
Yorumlama biçimi seçeneklerinden profil üyeliğiniz yoksa; Adı/URL profilini seçip kendi belirlediğiniz isimle URL kısmını boş bırakarak yorum yazabilir ya da Anonim profili seçeneği ile isimsiz olarak yorum yapabilirsiniz.

  1. İznik Gölü... Adına farklı efsaneler duyduğum ve çocuklugumda "deniz" olduğunu savunduğum yer. :) fotoğraflarınız her zamanki gibi çok başarılı. Özellikle ilk fotoğraf muhteşem. Emeğinize sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok efsaneler duydum. İznik Gölü insan yutuyormuş vs. :) Yazıda bahsettiğim gibi küçüklüğümde cümbür cemaat köyden traktörle serinlemeye giderdik, unutulmaz anılardı benim için.. :) Fotoğraflarımı beğendiğinize sevindim, teşekkür ederim. Üstteki fotoğraf en beğendiğim fotoğraflarımdan biridir benim de. :) :-t

      Sil

Yorum Gönder

Yorum yazabilmek için:
Yorumlama biçimi seçeneklerinden profil üyeliğiniz yoksa; Adı/URL profilini seçip kendi belirlediğiniz isimle URL kısmını boş bırakarak yorum yazabilir ya da Anonim profili seçeneği ile isimsiz olarak yorum yapabilirsiniz.

Daha yeni Daha eski