Umudu Beklemek
Görsel Kaynak: www.look.com
                              
...Sonra kaçıyordum gözümü alan her şeyden. Benim sadece sönük parıltılara gönlüm var. Sadece onlarla arkadaşım. Ama yanıp sönen değil, devamlı, kısık, küçük parıltılar...
Sözünde, özünde duran...

$ads={1}
Ulaştığımda gözümdeki değerini yitirecek bir maddelere ihtiyacım yok. Aslında bu sadece benim için değil, tüm insanlık için geçerli.
Ben mutluluğu arayanlardanım. Kaç kişiyiz bilmiyorum ya da böyle bir topluluktan bahsetmek mümkün mü hiçbir fikrim yok.
Fakat bir yol var. Tüm aksiliklere rağmen bir yol, bir ışık, bir iz, bir umut var.
                                             Sadece,
                                             Ben kayboldum.
                                             Sadece...
                                             Korkuyorum. Artık gel, yüzümün baharları.
                                             Her bir hüzmesine cümleler biriktirdim ışıklarının...

Yorum Yap

Yorum yazabilmek için:
Yorumlama biçimi seçeneklerinden profil üyeliğiniz yoksa; Adı/URL profilini seçip kendi belirlediğiniz isimle URL kısmını boş bırakarak yorum yazabilir ya da Anonim profili seçeneği ile isimsiz olarak yorum yapabilirsiniz.

Daha yeni Daha eski