Nelere Gebe Zaman?

Nelere Gebe Zaman?

Daha nelere gebeydi zaman, ne güzellikler vardı doğacak olan.. Kaç bahar yeşerecekti.. Ne kadar kalmıştı kuş cıvıltılarının gönlüme dokunuşuna. Yeniden uçuşacak mıydı kelebekler gönlümün derinliklerinden masmavi semaların sonsuzluğuna? Kavuşacak mıydı gönlümün gözleri, gözlerine değdiğinde o içli gülmelerine? Duygularımdan ibaret kalabilecek miydim yeniden; sobanın yanı başında yeni ayakkabıları giyeceğim heyecanıyla uyandığım bayram sabahlarındaki gibi.. Ya da sırf hava kararmadan eve çağrıldığım için belki biraz yaşlı biraz da öfkeyle baktığım o masum günler gibi mesela..

$ads={1}

Bir çöp kovasının etrafında iki üç kişi kalem açtığımız özlenesi günlerden bugüne ne çok ben var biriken; hüzün bazen, bazense neşe, umut, öfke, özlem, karamsarlık, mutluluk, biraz tükenmişlik bazen, bazen zayıf bazen güçlü bir ben..

Bir avuç yüreğe dünyaları sığdırdığım da olmuş küçücük yürekle dünyalara sığamadığım da. Yaşanıp bittiğiyle kalmamış hiçbir şey. Katmışım her şeyden kendime, biraz daha ben olmuşum. Ben olurken annem babam olmuşum biraz, kardeşlerim, komşularım, büyüdüğüm sokak, okuduğum okul, arkadaşlarım.. Keşke hiç tanımasaydım dediklerim bile bir şeyler bırakmış giderken benliğimde. En güzeli de çocukluğum, çocukluğumdan kalan şeyler var hiç gitmesini istemediğim. Ama en çok da sen var içimde; hayırlısını dileyip Mevla'ya bıraktığım..

Yazarın diğer yazıları için tıklayınız..


3 Yorumlar

Yorum yazabilmek için:
Yorumlama biçimi seçeneklerinden profil üyeliğiniz yoksa; Adı/URL profilini seçip kendi belirlediğiniz isimle URL kısmını boş bırakarak yorum yazabilir ya da Anonim profili seçeneği ile isimsiz olarak yorum yapabilirsiniz.

  1. Çevremizdekilerden etkilenmeden olmuyor tabii. Herkes bize bir şeyler katıyor ama en çok da o katıyor değil mi?

    YanıtlaSil
  2. Zaman her şeydir demekten öteye gidemiyorum nedense.. Çünkü; çabaladığımız her şey, nefes aldığımız evren dahi zaman olmasa bir hiç..

    YanıtlaSil
  3. Çöp kovası etrafında kalem açrken ne de güzel sohbetler ederdik.O ana gittim şimdi ben de....

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorum yazabilmek için:
Yorumlama biçimi seçeneklerinden profil üyeliğiniz yoksa; Adı/URL profilini seçip kendi belirlediğiniz isimle URL kısmını boş bırakarak yorum yazabilir ya da Anonim profili seçeneği ile isimsiz olarak yorum yapabilirsiniz.

Daha yeni Daha eski