insan olmak - insan olmasını bilmek
Görsel Kaynak: www.renklinot.com

İnsan Olmak - İnsan Olmasını Bilmek

Aynı olsun isteriz herkes. Rengi, dili, dini, ırkı, düşüncesi, esprisi, doğrusu, yanlışı, siyasi görüşü, giyinişi, yeme alışkanlıkları, değerleri, hüzünleri, mutlulukları ne varsa. Ne varsa insana dair 'ben' olsun. 'Başka'sı istemediğimizdir hayatımızda. Başkası ise eğer-yani ben değilse- yanlıştır, olmaması gerekendir. Çünkü bütün doğrulardır ben. Ne kusursuzumdur ah. Ben demişsem ki bu yanlış; onun aksi, yani doğru olabileceği gibi bir ihtimal tartışma konusu bile değildir. İçine doğduğum toplumdan devraldığım ve kabul ettiğim ve kendi içimde gelişen bütün değerler, beni ben yapan ne varsa, evrensel olması gerekendir, gerisi aşağılık.

$ads={1}

İnsanın aslı beyaz olanıdır mesela. Diğerlerinin insanlığı, değeri benim inisiyatifimdedir. Çünkü ben asıl olanım. Benim dinlediğim müzikler dışında müzik dinleyenler zevksizdir. Ne iğrenç bir müzik anlayışları var öyle. Hem nasıl sevebilirler ki benim sevmediğim bir şarkıyı. Ben beğenmemişim bir kere anlamsız da hem. Ha bir de damak zevki çok önemli tabi. Köfteyi, çikolatayı, waffle yi,,, parmaklarıyla birlikte yemeli. Latte içmeyene de şaşarım..  Siyasete gelince, A partisinden olmayan hiç kimse insan olamaz. Hepsi kötüdür onların. Nasıl cüret edebilirler benim desteklemediğim bir partinin taraftarı olmaya. Yobazlar işte, hepsi yolsuz bunların. Yoksa kesinlikle benim gibi düşünürlerdi.
Dekolteler ya da tesettürler benim belirlediğim sınırlar çerçevesinde olabilir ancak. Ne kendilerine tecavüz ettirecek kadar açık giyinecek kadınlar ne de öcü var diye korkup kaçacağım kadar kapalı. Örtüleri mümkünse siyah olmasın. Dedim ya korkuyorum zaten öcülerden. Baldırları ben buradayım demeyecek çünkü görürsem ellerim hatta abartıp saldırmaya bile hakkım var. En baştan uyarmıştım. Bu arada şık olmayanlarla muhatap olmuyorum. Kalite ve görünüşe dikkat edin, pahalı markalar giyinmeniz tercihimdir. Aksi takdirde benimle muhatap olabilme şerefine nail olamayabilirsiniz. Bu da sonunuz demek olur, zira bensiz siz asla!
Kişisel bakımınızı asla ihmal etmeyin yaşlı görüntünüzle göz zevkimi bozmanıza da izin veremem. Bakın beni örnek alın ne kadar genç ve güzelim.

Neyse şimdi çok uykum geldi siz de uyuyun hemen. Geldiğimde hepinizi burada göreceğim.

Yazarın diğer yazıları için tıklayınız..



1 Yorumlar

Yorum yazabilmek için:
Yorumlama biçimi seçeneklerinden profil üyeliğiniz yoksa; Adı/URL profilini seçip kendi belirlediğiniz isimle URL kısmını boş bırakarak yorum yazabilir ya da Anonim profili seçeneği ile isimsiz olarak yorum yapabilirsiniz.

  1. Tahammülsüz insanlarız vesselam, doğru sadece kendi bildiğimiz kaleminize sağlık

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorum yazabilmek için:
Yorumlama biçimi seçeneklerinden profil üyeliğiniz yoksa; Adı/URL profilini seçip kendi belirlediğiniz isimle URL kısmını boş bırakarak yorum yazabilir ya da Anonim profili seçeneği ile isimsiz olarak yorum yapabilirsiniz.

Daha yeni Daha eski