Van Kedisi Evi
Van Kedisi Evi/ Van/ 2017

Van Kedisi Evi

Göz bebeklerinde büyüme… Etrafta tedirgin edici bir şeyler olmalı. Sezgileri kullan sezgileri kullan! Tehlike yakın mı? Kötü düşünme belki de mama gelecektir. He! Olamaz mı? Yok yok. Sen gene de tedbiri elden bırakmasan iyi olur.  Sempatik hareketler mi yapsam yoksa. Beni sevmek ister belki? Yok ya tellerin gerisinden bakıp fotoğraf çekmekten başka hiçbir şey yapmıyorlar. Sevimli gözüksem kaç yazar. Sert bakmaya devam…

Amasra/Bartın/2017
Amasra/Bartın/2017

$ads={1}

-Merak etme tatlım ben senin yerine de aldım.
-Benim yerime mi? Ben alacaktım onu! O benim balığımdı.
- Ha ben ha sen ne fark eder ki bebeğim?
-(…)
- Bana trip atmayı keser misin lütfen? Gel geri vereceğim hadi.
-İstemiyorum. Ben birazdan dönüp tekrar hamle yaparım. Hıh.
-Aaa üzüyorsun ama beni.
- (…)
- Uçmak özgürlük bebeğim tadını çıkar.

Kurbağa Gölcük Bolu
Gölcük/Bolu/2017

Hey dostum! Ne vardı pardon? Cevap vermeyecek misin sana sesleniyorum? Allah Allah çattık ya. Bulanık suyumdan kafamı çıkarmışım, sana sesleniyorum fakat sen anlamıyorsun. Sana doğru bir uçarsam görürsün ama. Naber ? Dünya’nın en zehirli salgısı benim amca oğlunda biliyor musun? Bana artistlik yapma yani. Eee sıkıldım ama. Hadi ben kaçar…

Yazarın diğer yazıları için tıklayınız..


Yorum Yap

Yorum yazabilmek için:
Yorumlama biçimi seçeneklerinden profil üyeliğiniz yoksa; Adı/URL profilini seçip kendi belirlediğiniz isimle URL kısmını boş bırakarak yorum yazabilir ya da Anonim profili seçeneği ile isimsiz olarak yorum yapabilirsiniz.

Daha yeni Daha eski