"Seni Seviyorum" Kelimesi Neden Çok Söylenir?

seni seviyorum
Fotoğraf Kaynak: sevdalilarmekani.com

"Seni Seviyorum" Kelimesi Neden Çok Söylenir?

Bu yazımda sizlerle günlük hayatımızda sıkça kullandığımız seni seviyorum kelimesinin neden çok söylendiğini anlatacağım.

Gencinden yaşlısına insanların söylediği kelimedir "seni seviyorum". Peki gerçekten seviyor muyuz yoksa sevdiğimizi mi sanıyoruz?
Bu sorunun cevabı sevmek sözcüğünün anlamını bilmekten geçiyor. Sevmek kelimesinin anlamı ise; inanmak, yaşamak, sevdiğini kendisi gibi ve kendisinden de çok duyumsamaktır. Ünlü yazarlarımızın bu kelime için yazdığı bir çok şiirleri vardır mesela Cemal Süreya'nın Tomris Uyar'a karşı:
"Şu üç günlük sevdalara inat
Serserice değil adam gibi seviyorum seni" demesi gibi...
Günümüzde ise karşılaştığımız ayrılıkların bir çoğunun nedeni tam anlamıyla sevmeden bu kelimeyi her defasında kullanmalarından kaynaklanıyor. Eğer gerçekten birine karşı bu kelimeyi kullanacaksanız onu ilk önce tam anlamıyla tanımalısınız çünkü kadınlar erkeklere göre daha çok kırılırlar ve acı çekerler.
Kısacası seni seviyorum kelimesinin çok söylenmesinin nedeni kelimenin bedava olmasıdır...
Onun için seviyorum diyorsanız Ferhat'ın Şirin'e, Kerem'in Aslı'ya, Mecnun'un Leyla'sına karşı olan sevgisi gibi birini yapmacık değil sonsuza dek ne olursa olsun tam anlamıyla sevmeniz ve değer vermeniz gerekiyor..



Yazarın diğer yazıları için tıklayınız..
Sonraki Yazı
« Önceki Yazı
Önceki Yazı
Sonraki Yazı »

Yorum yazabilmek için:
Yorumlama biçimi seçeneklerinden profil üyeliğiniz yoksa; Adı/URL profilini seçip kendi belirlediğiniz isimle URL kısmını boş bırakarak yorum yazabilir ya da Anonim profili seçeneği ile isimsiz olarak yorum yapabilirsiniz. Yoruma Emoji EkleYoruma Emoji Ekle

Yorumunuz için teşekkür ederiz.