Neden Leyla ile Mecnun Dizisini İzlemeliyim?

Leyla ile Mecnun Dizisi
Fotoğraf Kaynak: www.pinterest.com
Bu yazımda sizlerle Leyla ile Mecnun dizisini neden izlemeniz gerektiği hakkında bazı tavsiyeler vermek istiyorum...
Öncelikle ben  bu diziyi bazı sosyal ağlarda kısa videolarla izleyerek başladım şimdi ise diziyi bitirmek üzereyim. Bu zamana kadar vaktim oldukça birçok diziyi izledim. Ama benim için hiçbir dizi bu dizinin yerini alamadı diyebilirim.
Dizi hakkında ise;
Bu dizi başlı başına kendi çölünde kaybolanların hikayesi olup absürt komedi tarzında 3 sezonluk bir dizidir.
Senaristliğini Burak Aksak'ın üstlendiği Cengiz Bozkurt (Erdal Bakkal), Serkan Keskin (İsmail Abi), Ali Atay (Mecnun), Ahmet Mümtaz Taylan (İskender Baba) gibi ünlü oyuncuların oynadığı bir dizidir.
Belki de çevrenizde "Yaa kardeş, Leyla ile Mecnun izlemeyen anlamaz?" cümlesini arkadaşlarınızdan duymuşsunuz hatta sinir bile olmuşsunuzdur ama olmayın eminim ki siz de diziyi izlediğinizde aynı cümleleri kuracağınızdan eminim :)
Peki senin için bu dizi ne anlama geliyor?

Leyla ile Mecnun dizisi benim için;

1) Kahkahadır

Diziyi izliyorsan gülmekten çenen ağrır :)

Sakız Çiğnemek Yasaktır

2) Gözyaşıdır

Öyle bir an gelir ki gülmekten çenen ağrımışken 5 dk sonra "ya ne ara ağladım ben" diyeceğinizden eminim..

LM Gözyaşı

3) Babalıktır

Eşi tarafından terk edilen İskenderin dizi boyunca babalığını hissetmektir..

Babalık, İskender Baba

4) Kardeşliktir

Mecnun, İsmail abi ve Yavuzun o eşsiz kardeşliğini görebilmektir.

Kardeşlik

5) İsmail Abi Gibi Olmaktır

O umuttur mesela ve bir de o geminin bir gün gelmesini beklemektir.
O gemi bir gün gelecek
Görsel Kaynak: onedio.com

6) Çayın Erdal bakkalda içilmesidir..

Çay Erdal Bakkalda İçilir

7) 1 saatlik bölümde yarım saat güldürüp yarım saat ağlamaktır.

8) Daha fazlasını diziyi izleyerek sizin de ekleyeceğinizden şüphem yok :)

Şimdiden iyi seyirler :)

Yazarın diğer yazıları için tıklayınız..
Sonraki Yazı
« Önceki Yazı
Önceki Yazı
Sonraki Yazı »

3 Yorum

Yap Bir Yorum
Burak SEZEN
YAZAR
25 Mayıs 2017 23:18 ×

Yazınızı sosyal medyada gördüm. Müthiş noktalara değinmişsiniz Okan Bey. Leyla ile Mecnun izlemeyen anlamaz ;)

Yanıtla
avatar
Okan Yüklet
YAZAR
25 Mayıs 2017 23:28 ×

Güzel yorumunuz için teşekkür ederim Burak Bey 😊

Yanıtla
avatar
Celil Hrz
YAZAR
30 Mayıs 2017 23:44 ×

Tek kelimeyle mükemmel👍

Yanıtla
avatar

Yorum yazabilmek için:
Yorumlama biçimi seçeneklerinden profil üyeliğiniz yoksa; Adı/URL profilini seçip kendi belirlediğiniz isimle URL kısmını boş bırakarak yorum yazabilir ya da Anonim profili seçeneği ile isimsiz olarak yorum yapabilirsiniz. Yoruma Emoji EkleYoruma Emoji Ekle

Yorumunuz için teşekkür ederiz.