Aynayla Konuşmalar
Fotoğraf Kaynak: www.martidergisi.com
 Fazla kıyafet, fazla yemek, fazla konuşmak, fazla susmak, fazla mal... fazla her şey zararlıyken bu etrafımızda ki fazla kalabalıklar niye? Egomu tatmin ediyoruz acaba? Bu kadar insan da zararlı bana kalırsa... Hani bir halk tabiri vardır "nerde çokluk..." bildin mi? :) 
Ben fazla teknolojiye de karşıyım mesela. Tamam zamandan kazanıyoruz belki. Ama o kazandığın zamanı sevdiklerine, iyiliğe, yardıma harcamıyorsan; ne anladım ki ben. Çocukken Jetgillere bayılırdım. Bir gün gerçekten uçan arabalar olur mu ki derdim. Neredeyse o bile olacak hatta  katlanıp evrak çantasına bile dönüşebilir. İnanırım. Şimdiki aklımla ona da karşıyım. Çünkü büyüdükçe ben de bir yükseklik korkusu... Yok uçamam ben. 
Benim sol gözümde bir şey mi var? Bir tuhaf. Fazla şizofrenik hikayeler okuyorum galiba. 
Aklımın içindeki bu küçük çocuğu biri sustursa da biraz kafamı dinlesem. Amma geveze çıktı. Eskiden böyle değildi. Dünya onun çenesine vurdu sanki. Diğer insanlarında böyle midir acaba? 
Şu saçımda sabahları bir şekil alamaz yani. Sen de inatlaş benimle tabi ya. 
Artık kendine gelmelisin. İşler seni bekler. 

Yazarın diğer yazıları için tıklayınız.

Yorum Yap

Yorum yazabilmek için:
Yorumlama biçimi seçeneklerinden profil üyeliğiniz yoksa; Adı/URL profilini seçip kendi belirlediğiniz isimle URL kısmını boş bırakarak yorum yazabilir ya da Anonim profili seçeneği ile isimsiz olarak yorum yapabilirsiniz.

Daha yeni Daha eski