Düşündüm de sende bir gün iki kişilik yanar mısın?
Fotoğraf Kaynak: www.enteresan.com
İki dal sigaram kalmış cebimde. Bomboş oturuyorum, geçmiş sanki film şeridi gözlerimde. Birini şimdi yaktım sigaranın... Aklımda hatırası canlandı birden Emirgan Çınaraltı'nın Karacatepe'deki cami avlusunun, Beypazarı'ndaki kaldırımların. Ah canına yandığımın dünyasında dertsiz olmak ah. Bir gül misali aşkla açmak yalnızlıkla solmak. Dertsiz olmak diye bir şey yok aslında... Fark ettim. Yanıldığımı fark ettim her şeyin hakkında. Meğerse aşk yokmuş varsa da yorulmuş, sonrada kaybolmuş. Mesela fikirler solmazmış ama dalında koparılırmış. Herkes bir varmış ama bin yokmuş. Umut denen kavram sadece mutluyken vücut bulurmuş. Yorulmuş. Dünya dönmekten yorulur mu? Dünya içindeki sıkıntılarla dönerken yorulurmuş. Vesaire, vesaire... Sigaramı küllüğe bastım. Sen geldin aklıma, şimdi son sigaramı yaktım. Açıkçası zoraki de olsa yoruldum. Seni bakmadan görmekten. Konuşmadan duymaktan Sevilmeden sevmekten Zihnimin ücra köşelerinden, hayatıma bakmandan yoruldum. Anılarımda yaşamandan, her kelimemde hece olmandan yoruldum. Duysana lan sesimi yoruldum işte. Her duyguyu haki sandım, sana tutuldum. Ellerinde duman oldum kendimce boğuldum. Gözlerinde sonbahar gördüm, yaprak misali savruldum. Niye girdin lan hayatıma bu kadar? Kobay mıyım ben, sana kolay mıydı her karar? Neyse ne ya işte, sigaram bitti ben sustum. Senin yüzünden yıllarca kendime kin kustum. Aman yeter artık, zaten yazarım duymazsın Tüm yükü de bana bırakmışsın. Düşündüm de sende bir gün iki kişilik yanar mısın?

Yazarın diğer yazıları için tıklayınız..

Yorum Yap

Yorum yazabilmek için:
Yorumlama biçimi seçeneklerinden profil üyeliğiniz yoksa; Adı/URL profilini seçip kendi belirlediğiniz isimle URL kısmını boş bırakarak yorum yazabilir ya da Anonim profili seçeneği ile isimsiz olarak yorum yapabilirsiniz.

Daha yeni Daha eski