Betroya - Bölüm 4 (Sır)

Betroya - Bölüm 4 (Sır)
Önemli Not ! : Betroya isimli hikaye dizisi SilkRoad Online isimli bilgisayar oyunundan esinlenilerek kurgulanmış ve  o oyundaki mantık üzerine yazıya dökülmüştür. Tamamen amatör olarak yazılmıştır. Hiçbir ticari amacı veya beklentisi yoktur. Beğenmeniz dileğiyle...

BÖLÜM 4


Sır



   Demirci çok konuşmayan birisiydi. Her zaman gizemli bir havası vardı. Toha ve Yuke kapıdan girdiklerinde bile yüzlerine bakmadı. Taa ki Toha Yu-Soul ismini kullanana kadar. Yaşlı Ustanın ismini duyan Demirci  Toha’ya  döndü ve  ;


-  Demek sonunda seni gönderdi...    dedi.

   Toha cebinden büyükbabasının yazdığı küçük notu çıkardı. Demirciye uzattı. Demirci notu eline aldı ama okumadan cebine koydu.

-   Okumama gerek yok. Zaten biliyorum ne yazdığını   dedi.

 Toha olanlardan hiçbir şey anlamamıştı. Demirciye hızlı hızlı sormaya başladı

-          -   Peki neler oluyor ?    Neden beni sana gönderdi ?

-          -   Eğitim çağın geldiği için gönderdi tabiki..

-          -   Eğitim mi ??  Ne eğitimi ?

-          -   Büyükbaban gelmediğine göre ciddi bir durum olsa gerek. Neler oldu ?

-          -  Birleşik Ordu köyü bastı. Büyükbabamda beni korumak için ata bindirip buraya yolladı.

-          -  Peki bu yanındaki kız kim ?

-          -  O Yuke. Yolda kayboldum burayı bulmama yardım etti. O da ailesini arıyor.

-          -  Ailesini mi ?

Konuşmaları dinleyen ve susan Yuke ilk kez konuştu ;

-         -  Evet efendim ailemi arıyorum. Biz tüccarız Jangana yarım gün uzaklıkta hırsız çetelerinin saldırısına uğradık.

-          -  Bugün hırsızların saldırısına uğrayan birileri ile ilgili haberler duymuştum. Demek o senin ailenmiş.

Demirci suratını buruşturdu ve başını öne eğdi.

-          -  Ne oldu ? Neden yüzün değişti Demirci Usta ?

-          -  Üzgünüm evlat ama duyduğum haberler ailenin hırsızlara karşı koyamadığı yönündeydi.

-          -  Kervanımızı mı kaptırmışız ?  Peki annem, babam ağabeyim ??   Onlar nasıl ?

-          -  Başaramamışlar… üzgünüm…

Yuke dizlerinin üzerine çöktü kaldı. Ağlamak istiyordu ama şaşkınlıktan onu bile yapamıyordu. İnanamıyordu ve bir yandan mırıldanıyordu ;

-          -  Nasıl olur ??  Çok daha tehlikeli diyarlardan kervan geçirdik… Hotan’dan en batıya kadar. Buz yaratığı Geluya ile bile dövüşüp ona haddini bildiren babam ve ağabeyim nasıl olurda bu şekilde düşerler ?  Peki ya annem ??  Onun büyüleri nasıl koruyamaz babamı ve ağabeyimi ?
-          
         -  Bunlar da en az onlar kadar güçlü Hırsızlar küçük kız. Nasıl ki siz tüccarlığı meslek edindiniz. Onlarda hırsızlığı kendilerine meslek edinen kişiler.

-        -  Kimsem kalmadı… Peki şimdi ben ne yapacağım ?

Diye ağlamaya başladı Yuke. Toha omzundan tuttu.

-         -  Sende benim kaderimi paylaşıyorsun Yuke. Benim de kimsem yok. Ne yapmam gerektiğini bilmiyorum Demirci Usta ne derse o olacak.

Demirci ayağa kalktı. Biraz düşündü. Ve dedi ki ;

-       -   Ben sizi eğitip yol gösterebilirim ama o yoldan ilerleyip ilerlememek size kalmış. Sen küçük Toha burada olma amacın ne ?

-          -  Bilmiyorum…

-          -  Sen Yuke senin burada olma amacın ne ?

-          -   Bilmiyorum…

-          -   İşte ilk eğitiminiz  :  Bilgi

-          -   Nasıl yani ?? ( dedi şaşkınlıkla ikisi birden )

-          - Biraz dinlenin. Zamanı geldiğinde Sır ortaya çıkacak. İkinizde burada bulunma amacınızı öğreneceksiniz.  Ama şu kadarını söyleyeyim senin yolun çoktan çizildi Toha … Ve sen Yuke ;  burada kendi yolunu nasıl çizeceğini öğreneceksin…


Sonraki Yazı
« Önceki Yazı
Önceki Yazı
Sonraki Yazı »

2 Yorum

Yap Bir Yorum
11 Mayıs 2015 00:14 ×

Hikaye müthiş gidiyor.. Bu hafta hiç yayınlanmayacak sanmıştım :)

Yanıtla
avatar
Arthe
YAZAR
12 Mayıs 2015 09:49 ×

Mustafa yayınlanacak muhakkak. Bölüm birikti bir hayli :)

Yanıtla
avatar

Yorum yazabilmek için:
Yorumlama biçimi seçeneklerinden profil üyeliğiniz yoksa; Adı/URL profilini seçip kendi belirlediğiniz isimle URL kısmını boş bırakarak yorum yazabilir ya da Anonim profili seçeneği ile isimsiz olarak yorum yapabilirsiniz. Yoruma Emoji EkleYoruma Emoji Ekle

Yorumunuz için teşekkür ederiz.