Sigara Paketinden Diffuser (Flaş Yumuşatıcı) Yapmak

Merhaba arkadaşlar! Siz de sigaranın zararları konusunda benimle hemfikirseniz, kokusundan tiksiniyorsanız (zira faranjit hastası için çok daha çekilmez oluyor) sigaranın çok önemli bir yararından(!) bahsetmek istiyorum.
Sizler de benim gibi makinenin dahili flaşından nefret ediyorsunuz değil mi? Öyleyse doğru yerdesiniz! :) Çoğu zaman ışığımız yetersiz kalıyor, flaş kullanmak zorunda kalıyoruz dahası flaş patlama yaptığı için doğal renkler elde edemiyoruz :( Evet ! Aynı dertten müzdaribiz.Siz de bir harici flaşa sahip değilseniz, benim gibi ekipman fakiriyseniz en ucuzundan ve kolayından bir diffuser yapacağız.
İhtiyacımız olan malzemeler; sigara paketi, bant ve A4 kağıdı. (sigara kullanmıyorsanız benim gibi sırf paketi için sigara almak yerine kullanan birinden temin etmenizi öneririm. Zaten ben de bu konuda sigara kullanan yakınlarıma "gözünüzü seveyim o paketleri atmayın bana verin" diye kahırlandım buradan da bu vesileyle tekrar üstünden geçeyim.)

Sigara Paketinden Diffuser (Flaş Yumuşatıcı) Yapmak

Gördüğünüz gibi yapımı çok basit.En fazla beş dakikanızı alır.(kutuyu çekim bittikten sonra çantama atmıştım haliyle biraz ezilmiş.)

Geçen hafta nişan dış mekan çekimim vardı.Bir arkadaşımın mutlu gününün karelerine değdi ellerim :) Laf aramızda çok özendim. Çalışkan bir öğrenci gibi hazırlandım,çalıştım. Fakat malumunuz havalar şu ara kış gibi gidiyor. :( Aslına bakarsanız bu durumdan şikayetçi değilim ama fotoğraf çekmek için de ışığa ihtiyacımız var. O gün de yağmurluydu.Hava kapalıydı. Fakat yağmura rağmen enerjimizden bir şey kaybetmedik ve güzel bir çekim olduğunu düşünüyoruz. Fotoğraflar için dilerseniz R.Selcen Kalkan Portfolyo'yu ziyaret edebilirsiniz :)
Velhasıl kelam baktım hava kapalı olunca mecburi flaş kullanacağımı düşünerek, gelin hanım kuaförde hazırlanırken bende hemencecik bunu yaptım :) Kuaförde denedim hatta.Arada ki farkı göreceksiniz.

Ev Yapımı Diffuser Flaş YumuşatıcıDiffuser Flaş Yumuşatıcı Yapımı

Fakat bu bana nedense yeterli gelmedi ve ben üstüne bir adet de A4 kağıdı ilave ettim.
Böylelikle flaşımızı yumaşattık patlama olayı olmadı ve daha doğal tonlar elde ettik.Umarım faydalı olur arkadaşlar. Şimdiden kolay gelsin! :)
Görüşmek üzere. Hoşçakalın efendim.

Not1: Kurban olayım içmeyin şu zıkkımı! :(
Not2: Sevdikleriniz için içmeyin!

Yazarın diğer yazıları için tıklayınız..
Sonraki Yazı
« Önceki Yazı
Önceki Yazı
Sonraki Yazı »

4 blogger-facebook

Click here for blogger-facebook
30 Nisan 2015 11:40 ×

:-t Çok faydalı bi paylaşım olmuş teşekkür ederiz :) (h) Yapım aşamalarını bir kaç fotoğrafla desteklesen bu yöntemi ilk kez deneyecek olanlar için daha açıklayıcı olabilirdi diye düşünüyorum :)

Reply
avatar
30 Nisan 2015 13:20 ×

çok haklısın ;( benim de sonradan aklıma geldi.bunu yaparken hiç böyle bir paylaşım yapacağımı dahası beni bu kadar kurtaracağını düşünmemiştim :) gün bitiminde evet bakın bu paket beni kurtardı diye sadece o fotoğrafı çektim göründüğü üzre zaten canı çıkmış vaziyette =)) anlatmak için başka sigara paketi de bulamadım kimse sigara içmiyor bizde :) tekrar yapınca tekrar anlatırım :-t ya da yapmak isteyen arkadaşlar olursa bana ulaşsın her türlü yardımcı olurum (o) :-)

Reply
avatar
30 Nisan 2015 22:19 ×

Eline sağlık zaten çok güzel anlatmışsın. Başka bir yazıda tekrar anlatmana gerek yok. Yazar panelinden bu yazına tekrar girip daha sonra hazırlayacağın fotoğrafları ekleyebilirsin. :)

Reply
avatar
2 Mayıs 2015 23:17 ×

evet evet öyle yaparım :) bu yazıya sonradan fotoğraf eklerim :-t ayrıca beğenmene sevindim teşekkür ederim :)

Reply
avatar

Yorum yazabilmek için:
Yorumlama biçimi seçeneklerinden profil üyeliğiniz yoksa; Adı/URL profilini seçip kendi belirlediğiniz isimle URL kısmını boş bırakarak yorum yazabilir ya da Anonim profili seçeneği ile isimsiz olarak yorum yapabilirsiniz. DönüştürmeDönüştürme Yoruma Emoji EkleYoruma Emoji Ekle

Yorumunuz için teşekkür ederiz.