Sahte Yalnızlıklar

“Yalnızlık nedir?”                                

Yalnızlık nedir?” sorusu gelir insanın aklına zaman zaman kendini yalnız hissettiğinde.. Çok sevdiğim ve özlediğim dizide bunun tanımları yapıldı ama gülümseten yorumlardı. Yalnızlıkla bile dalga geçti Leyla İle Mecnun :)

Peki yalnızlık nedir gerçekten? 

Bir yerde yanında kimsenin olmaması mı, müziksiz, televizyonsuz, internetsiz ya da telefonsuz kalmak mıdır? İtiraf ediyorum benim de internet paketim olmadığında telefonumu umursamadığım, gereksiz bulduğum zamanlar oldu bazen. Hepimizi ele geçirmiş durumda bu teknolojisizlik. Ama dediğim gibi bunun adı yalnızlık değil teknolojisizlik sadece.  Bazı insanlar da yalnızlığı sevgilisizlik olarak tanımlar kendince. Çünkü hiçbir zaman yalnız kalmamıştır, sevilmiştir, etrafında onu seven, anlayan birileri mutlaka vardır. Ama insanoğlu işte elimizde olan yetmiyor genelde. Bence; hayata tek başına katlanma sanatıdır yalnızlık..

Sahte Yalnızlıklar
Fotoğraf Kaynak: Mustafa BAŞARAN
Bu yüzden ben hiçbir zaman yalnız değildim. Yanımda kimse olmadığında, teknolojiden uzak kaldığımda, anlaşılmadığımda bile yalnız değildim ben. Ya kendimle baş başaydım ya da kitaplarım benimleydi.  En samimi, hiçbir zaman bana haksızlık etmeyecek ve beni terk etmeyeceğine emin olduğum tek dostum onlar benim. Sevgiyi, aşkı, dostluğu, vefayı, sadakati, bağlılığı ve daha birçok güzel duyguyu tek bir kelimeyle anlatabilirim: Kitap.

Ben çocukken (yaşımı bilmediğim zamanlar) benim için çok değerli,  çok sevdiğim abim, kitap okurken bana uçtuğunu söylerdi :) O başka bir anlamda söylemiş olsa da bunu haklıydı aslında. Kitap okurken hem yaşadığınız hayattan kaçabiliyorsunuz hem de kaçtığınız hayata uzaktan bakabiliyorsunuz.


Hiçbir zaman yalnız ve kitapsız kalmamanız dileğiyle..

Yazarın diğer yazıları için tıklayınız..
Sonraki Yazı
« Önceki Yazı
Önceki Yazı
Sonraki Yazı »

4 Yorum

Yap Bir Yorum
24 Şubat 2015 16:49 ×

Abisinin bi tanesi bana gönderme de yaparmış =))
Harika yazmışsın kız, bi solukta okudum. Sen hep yaz dedim ben kaç kere :)
(h) (o)

Yanıtla
avatar
24 Şubat 2015 17:03 ×

Teşekkür ederim abicim :) Yeri gelmişken yazayım dedim =)) Ne zamandır söylüyordun benim de aklıma bir şey gelince, konu bulunca yazmak istedim :)

Yanıtla
avatar
24 Şubat 2015 17:12 ×

:) Konu aklıma gelse daha çok yazarım da yazacağım konuyu bulmak zor :)

Yanıtla
avatar

Yorum yazabilmek için:
Yorumlama biçimi seçeneklerinden profil üyeliğiniz yoksa; Adı/URL profilini seçip kendi belirlediğiniz isimle URL kısmını boş bırakarak yorum yazabilir ya da Anonim profili seçeneği ile isimsiz olarak yorum yapabilirsiniz. Yoruma Emoji EkleYoruma Emoji Ekle

Yorumunuz için teşekkür ederiz.