GuidePedia

3
Kötü Günler Geçti
Fotoğraf Kaynak: seydiagtas.tumblr.com

Bugün kitaplar susmuş.Düşüncelerim belli belirsiz telaş içinde.Hissizlik sarmış her yanımı.Bir şarkıda sürdürüyorsun varlığını.Bende gülünç mutluluklar.Bütün geçmiş, geçmemiş ne varsa ayaklanıyor şimdi.Benim kirpiklerimde hala sesin.

Bir şarkıda sürdürüyorsun varlığını. Değiyorsun saçlarıma.Kızgınlıklarımı saklıyorum çekmecelerde.Kitap sayfaları arasında...Açmaya cesaret edemediğim.

Sen yokken çirkinim...Bir bedbahtsızlık var üzerimde.Baksan, bir baksan gözlerimin içi gülüyor.Sonra bir yerden yankılanıyor sesin.Bir Sezen Aksu şarkısında heceleniyorsun. "Vaz-geç-tim."
Vuruyorsun kırgınlıklarımın kıyılarına.Vuruyorsun en hassas yerimden.Sonra kızıyorum yine kendime.Geçiyorsun dizelerden.Dokunuyorsun kağıdıma.Papatya tarlası...

Evet eski bir kitap kapağıyım artık.Arka raflara sıkıştırılmış bir kitabın.Sevda cümleleri parça parça.Hemen yanında Süreya..."Keşke sırf bunun için sevseydim seni."

Kahvemin dibi , yazımın sonu.Henüz hiçbir şey bitmemiş.Şekersiz, sert, acımsı bir tat mürekkebimde.Gücün yeterse okursun.Yetmezse...
Bir şarkıda sürdürüyorsun varlığını.
Kucaklar dolusu papatya...
Benim aklımda Nazım...

(Jurnal 1- Koyu kahve)

Yazarın diğer yazıları için tıklayınız..

Yorum Gönder Blogger

Yorum yazabilmek için:
Yorumlama biçimi seçeneklerinden profil üyeliğiniz yoksa; Adı/URL profilini seçip kendi belirlediğiniz isimle URL kısmını boş bırakarak yorum yazabilir ya da Anonim profili seçeneği ile isimsiz olarak yorum yapabilirsiniz.

 
Top