Bu Karanlık Ne?

Bu Karanlık Ne?
Fotoğraf Kaynak: gencdergisi.com
Şimdi ne yapmalıyım, bilmiyorum. Bir damlalık kırgınlık kalmış içimde. Arasam da bulamıyorum.Saatlerde kalmış bir yanım. Geçiyor zaman. Tutup "Nereye gidiyorsun?" diyemiyorum. Bir monotonluk başımda.
Kuşlar göç ediyor hayatımdan. Dur durak bilmiyorum. Şiirler yazıyorum, çiziyorum. Evet, şiirler çizilir ve hayatının her bir noktası koordinatlarından bir çözüm kümesi oluşturur. Sonra o noktaları şiirler halinde çizersin. İşte bu kısımda bana akışına bırak deme. Sonra güneşin doğuşunu, batışını bilmem ben.
Bir utanmışlık, son raddede. Gelmemişim. Gelmemişsin. Kızarıp bozarmışım soğuktan.Ruhumdan ellerimin soğukluğu. Hiç ısınmamış içim.
Aslında bu kadar soruyla, içimdeki soruşturmayla filozof olurmuş benden. Tutturmuşum hayatımı. Düğümler... Sıkıca ve çözümsüzce...
Yanıbaşımda. Nefesini hissettiğim bir yalnızlık. Kahve içmeliyim. Evet. Bir kalem bir kağıt.Başka türlü dağılmayacak bu huzursuzluk.
Ayazda, karanlığın içinde titreyen bir sokak lambası. Seninde mi gücün kalmamış?
Kemanlar da çalmıyor artık.Benim aklımdaki tüm notalar gitmiş.Yalnızım demiş miydim  bilmiyorum ama notalar aklıma gelmeden önce bu kanıya henüz varmamıştım.
Şarkılar geçiyor içimden, aklımdan. Bir de her durakta dizeler. Çok mu basite indirgedim hayatı? Belki de o beni en kuytu yerine saklamıştır.Bilmiyorum ama bu işte bir iş var.Yoksa düşünmezdim bu kadar. Sadece uzun bir yolculuk istiyorum o kadar. Cam kenarı...

Yazarın diğer yazıları için tıklayınız..
Sonraki Yazı
« Önceki Yazı
Önceki Yazı
Sonraki Yazı »

Yorum yazabilmek için:
Yorumlama biçimi seçeneklerinden profil üyeliğiniz yoksa; Adı/URL profilini seçip kendi belirlediğiniz isimle URL kısmını boş bırakarak yorum yazabilir ya da Anonim profili seçeneği ile isimsiz olarak yorum yapabilirsiniz. DönüştürmeDönüştürme Yoruma Emoji EkleYoruma Emoji Ekle

Yorumunuz için teşekkür ederiz.