Tüm yük parmak uçlarımda
Fotoğraf Kaynak: https://www.flickr.com/photos/esmalale

Hadi şimdi tüm hislerimi getirin bana
Üzerime yıkıldı merhametlerim 
Yerin dibine girseydim
Tüm iyi yanlarım pes etti
Ruhum benliğime yenik, düşüncelerim dağılmış etrafa, oysa daha kırgınlıklarımı toplayamamışım
Yönlerimi karıştırdım.Şimdi düşüncelerimden sıyrılamıyorum.
Kitaplarda kalıyor aklım.Bir dizeye sığdırıyorum kendimi.
Bir sözcük, belki bir günüme, belki bir yılıma isabet ediyor. Kirpiklerime kadar dokunuyor sonra. Bir cümle daha ekliyorum.Yazdıklarıma ve yazacaklarıma. Her lisan yitirmiş varlığını bende.Hiçbir lügatte yazamamış , yazılamamışım. 


(Jurnal  1)

Yazarın diğer yazıları için tıklayınız..

Yorum Yap

Yorum yazabilmek için:
Yorumlama biçimi seçeneklerinden profil üyeliğiniz yoksa; Adı/URL profilini seçip kendi belirlediğiniz isimle URL kısmını boş bırakarak yorum yazabilir ya da Anonim profili seçeneği ile isimsiz olarak yorum yapabilirsiniz.

Daha yeni Daha eski