Koyu Kahverengi

Koyu Kahverengi
Fotoğraf Kaynak: blog.turkcell.com.tr
Kahvemin dibi gibi yaşadığım her an
Yalandan acımsı bir gelecek gördüğüm
Bana şimdi ölüm yakışır.
Kırılan her bir hücremden akarken vicdanım
Takılı kalır boğazımda yapmak isteyip de yapamadıklarım
Bir uçurum açılır ayak ucumdan.
Hadi atlasana diyen cesaretimi
Tutar yakasından bu dehlizdeki esaretim.
Ben yaşamayı sevmedim
Çoğu şeyi de beceremedim.
Ne göründüğüm gibi olabildim
Ne olduğum gibi görünebildim.
Kırık parçalarımı toplamaya çalışırken
Gülüşlerimi düşürüverdim.
Sustuğum ne varsa, söylemeye çalışırken
Kendimi bitirdim.
Yaşamak telaşından...
Dünya hevesine kaç nefes tükettim.
Hadi kalk gidelim ruhum
Buralar nef's olmuş...

Yazarın diğer yazıları için tıklayınız..
Sonraki Yazı
« Önceki Yazı
Önceki Yazı
Sonraki Yazı »

Yorum yazabilmek için:
Yorumlama biçimi seçeneklerinden profil üyeliğiniz yoksa; Adı/URL profilini seçip kendi belirlediğiniz isimle URL kısmını boş bırakarak yorum yazabilir ya da Anonim profili seçeneği ile isimsiz olarak yorum yapabilirsiniz. Yoruma Emoji EkleYoruma Emoji Ekle

Yorumunuz için teşekkür ederiz.