İstanbul

İstanbul
Fotoğraf Kaynak: www.marirezidans.com
 Güneş de terketti beni. 
Akşamın durgun mavisi gölgelerken elmacık kemiklerimi
yine seni yazıyor ellerim, 
pek çok şeyi sana… 
Anlamsız bir ifade takmışım yüzüme .
Gülüşlerim sağlam… 
Ele vermiyor beni. 
Bir sokak lambası altında oturmuş çocuğum şimdi.
Kayıplarına rağmen umutları olan,umutlarına rağmen yarını olmayan.. 
Dizleri yırtık, paramparça bir çocuğum.
İtilip kakılan. 
Kirpiklerimin ucunda düşlerim. Yüreği sapasağlam olanından… 
Yürüyebileceğim yollar arıyorum kendime. 
Suretimin derininde kalbimi görebileceğim aynalar. 
Seni arıyorum dizlerimin dibinde. 
Yoksun , dizlerim paramparça… 
Ellerinin kokusu bile durmuyor ellerimde.. 
Her şey beni terk etmiş. Özlem de değil bu. 
Burnumda tütmüyorsun, Sızlıyorsun. 
Yakıyorsun genzimi fakir bir bacadan çıkan duman gibi. 
“Nefes almak, yaşamaya yetmiyor şimdi. ” 



  - Tuğba Nur Dinç

(Jurnal 1 derleme)

Yazarın diğer yazıları için tıklayınız..
Sonraki Yazı
« Önceki Yazı
Önceki Yazı
Sonraki Yazı »

Yorum yazabilmek için:
Yorumlama biçimi seçeneklerinden profil üyeliğiniz yoksa; Adı/URL profilini seçip kendi belirlediğiniz isimle URL kısmını boş bırakarak yorum yazabilir ya da Anonim profili seçeneği ile isimsiz olarak yorum yapabilirsiniz. DönüştürmeDönüştürme Yoruma Emoji EkleYoruma Emoji Ekle

Yorumunuz için teşekkür ederiz.