Fotoğraf Eleştirileri kategorisinde bir başka fotoğrafım ve eleştirileri ile merhabalar..
Fotoğraf Eleştirileri " kategorisini açma sebebimi ve Eski Fotokritik'in önemini "Eleştirilerin Bana Kattıkları" başlıklı paylaşımımda uzun uzun anlatmıştım. Okumadıysanız öncelikle bu konuyu okumanızı tavsiye ederim.

Önemli Not: Siz değerli Foto Blog Yazar takipçileri de bloğumuzda yazar olarak herhangi bir platformda fotoğraflarına aldığı eleştirilerini fotoğraflarıyla birlikte bu şekilde paylaşımlarda bulunabilirler..

Gelelim fotoğrafım ve aldığım eleştirilere...

Geriye Bakmak Geçmişi Bırakmak

Geriye Bakmak Geçmişi Bırakmak - HDR

Fotoğrafın Bilgileri
Yüklenme Tarihi : 22.11.2009 16:22
Kamera : Compact Orite VC-3010Z 

Eleştiriler

mselam
mselam | 5 yıl önce
Merhaba, panorama oldukça güzel. HDR'de tadında ancak naçizane bir önerim olacak.

Kadraj eğriliklerini Fotofiltre gibi ücretsiz araçların free roate ozelliği ile düzeltip crop ederek düzeltebilirsiniz. -5 derece bir düzeltme yeterli olur.



bserdarakdeniz
bserdarakdeniz | 5 yıl önce
selamlar, gayet güzel bir panorama, yalnız sağ tarafa doğru kadraj eğiliyor gibi, ben de panorama çekmeyi sevdiğimden bu problem çok başıma gelir uzun panoramalarda. ben ya geniş açı objektiflerdeki distorsiyonu taklit ediyorum, yani sağ eğildiyse solu da eğiyorum, ya da iki tarafı da eşit miktarda düzeltiyorum ki bu da görüntü oranlarında değişikliğe sebep oluyor.



nedved
nedved | 5 yıl önce
Merhabalar. Güzel bir sunum. Elinize sağlık. Selamlar...

Yazarın diğer yazıları için tıklayınız..

Yorum Yap

Yorum yazabilmek için:
Yorumlama biçimi seçeneklerinden profil üyeliğiniz yoksa; Adı/URL profilini seçip kendi belirlediğiniz isimle URL kısmını boş bırakarak yorum yazabilir ya da Anonim profili seçeneği ile isimsiz olarak yorum yapabilirsiniz.

Daha yeni Daha eski