Fotoğraf Eleştirileri kategorisinde bir başka fotoğrafım ve eleştirileri ile merhabalar..
Fotoğraf Eleştirileri " kategorisini açma sebebimi ve Eski Fotokritik'in önemini "Eleştirilerin Bana Kattıkları" başlıklı paylaşımımda uzun uzun anlatmıştım. Okumadıysanız öncelikle bu konuyu okumanızı tavsiye ederim.

Önemli Not: Siz değerli Foto Blog Yazar takipçileri de bloğumuzda yazar olarak herhangi bir platformda fotoğraflarına aldığı eleştirilerini fotoğraflarıyla birlikte bu şekilde paylaşımlarda bulunabilirler..

Gelelim fotoğrafım ve aldığım eleştirilere...

Yalova'nın Sibiryası Sugören

Yalova'nın Sibiryası Sugören

Fotoğrafın Bilgileri
Yüklenme Tarihi : 22.02.2009 17:23
Kamera : Compact Orite VC-3010Z 
Enstantane : 1/2296
Diyafram : f/5.7
ISO/Film : 70

Eleştiriler

yavuzcan
yavuzcan | 5 yıl önce
Mustafa Bey Merhaba,

Gerçekten buzları gördüğümse olabilecek soğuk göz bebeklerimden içime aktı, dondum. Güzel bir açıdan yakalamışsınız. Bir miktar nois oluşmuş. Perde hızı çok yüksek geldi bana. Ellerinize sağlık. Sağlıcakla kalın.



Bederos
Bederos | 5 yıl önce
Merhabalar Mustafa bey
Güzel bir kıs fotosu sunmuşsunuz bizlere,
İnsanın iliklerine kadar üşümesine sebep oluyor nerdeyse
Yeni çalışmalarınızda buluşmak dileğiyle.

Dostça kalın.........................................!



m_enver
m_enver | 5 yıl önce
Merhaba Mustafa Bey,
Bakış açınız kompozisyonu yakalamanız en önemlisi. Perspektifi kadraja iyi yerleştirmişsiniz. Ancak elinizdeki ekipmanı düşünürsek gök yüzündeki kumlanma oldukça normal.Paylaşımınız için teşekkürler. Daha nice fotoğraflarda buluşmak üzere sağlıkla kalın.



gkhns
gkhns | 5 yıl önce
Elinizde olmadan oluşan noiselere göz yumarsak çıkan fotoğraf fena değil... ancak elinizdeki ekipmanı biraz daha güçlendirirseniz sizden çok daha iyi çalışmalar göreceğimiz kesin... ışığınız bol olsun... başarılarınızın devamını dilerim...





kutmur
kutmur | 5 yıl önce
merhaba ben de bugün Alanya'dan hadim Taşkent'e giden yolda meşhur kuş yuvası var oraya gidip sizin çektiğiniz gibi muhteşem sarkıklar oluşur onları çekeyim dedim buzdan çıkamadım çok kar yağmış aşağılarda papatyalar çıkmış yukarda yarım metre kar var , sarkıklar ayni Damlataş mağarasındaki görüntüleri oluşturmuş görüşmek üzere hoşçakalın

Yazarın diğer yazıları için tıklayınız..

Yorum Yap

Yorum yazabilmek için:
Yorumlama biçimi seçeneklerinden profil üyeliğiniz yoksa; Adı/URL profilini seçip kendi belirlediğiniz isimle URL kısmını boş bırakarak yorum yazabilir ya da Anonim profili seçeneği ile isimsiz olarak yorum yapabilirsiniz.

Daha yeni Daha eski