Fotoğraf çekinmek... Küçüklüğümden beri hiç aram olmadı bana dönük makinalarla. Babamla ilk fotoğrafçıya gittiğimizde o küçük tabureye oturdum ve ışıklar bana döndü... İşte o an hiç bir korku filminde yok :D Sonuç mu? Zorla katıldığım aile fotoğrafının ağlayan itici çocuğu... Fotoğraf çekinmek hala çok sevdiğim bir eylem olmasa da fotoğraf çekmek vazgeçilmezim. Hep kocaman lensi olan profesyonel bir makinaya sahip olmak istedim. Ama ilk zevkli deneyimlerimi Nokia E66 3.2 Mp cep telefonumla yaptım. 

Tuba DİK

Bu kare aracın içinden çektiğim ve hatta telefonumun flaşının göründüğü amatör ötesi bir fotoğraf. Dört yıl önce çektiğim bu fotoğrafı Facebook ta bir sayfada paylaşmıştım ve gelen bir yorum fotoğraf hakkındaki düşüncelerime net bir yol gösterdi. ''Fotoğrafçılık görebilmektir, belki herkesten başka farklı bir açı... Görebilen ise makina değil sanatçıdır ...'' Evet belki hayalimde ki makinaya sahip değildim ama görebiliyorum ve Yaratıcının bana bahşettiği gözlerim sanat için yeterliydi ... Her Sanatın Bir Sanatçısı vardır dedim veee çekmeye devam ettim :)

Tuba DİK

PS programları düzenlemeler bilmiyorum henüz basit office programı ile renkte oynadım sadece ...

Makro Fotoğrafı - Tuba DİK

Makroyu da cep telefonu kameramda keşfettim...

Kelebek Fotoğrafı - Tuba DİK

Kelebek çekimi ...

Yansıma Fotoğrafı - Tuba DİK

Yansıma ...
Hepsi amatör ama cesaret veren denemelerdi... Şu anda hala hayalimdeki makinaya sahip değilim yarı prof. bir makinam var ve ne yazık ki eskisi kadar fotoğraf çekmiyorum ... Kim ne derse desin bence Fotoğrafçılık, Farklı Görebilme Sanatıdır

Yazarın diğer yazıları için tıklayınız..

2 Yorumlar

Yorum yazabilmek için:
Yorumlama biçimi seçeneklerinden profil üyeliğiniz yoksa; Adı/URL profilini seçip kendi belirlediğiniz isimle URL kısmını boş bırakarak yorum yazabilir ya da Anonim profili seçeneği ile isimsiz olarak yorum yapabilirsiniz.

  1. Akıcı bir anlatımla hoş bir paylaşım olmuş. Evet GÖ-RE-BİL-MEK (h)

    Laf aramızda ben de fotoğraf çekinmeyi hiç sevmem =))

    Bu sözü de çok tuttum ben :) ''Fotoğrafçılık görebilmektir, belki herkesten başka farklı bir açı... Görebilen ise makina değil sanatçıdır ...'' :-t

    (c) Keyifle okudum ve fotoğraflarınızı ilgiyle seyrettim..

    YanıtlaSil
  2. Kocaman teşekkür ettim (o)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorum yazabilmek için:
Yorumlama biçimi seçeneklerinden profil üyeliğiniz yoksa; Adı/URL profilini seçip kendi belirlediğiniz isimle URL kısmını boş bırakarak yorum yazabilir ya da Anonim profili seçeneği ile isimsiz olarak yorum yapabilirsiniz.

Daha yeni Daha eski