İlk önce birşey söylemek istiyorum. Seviyorum seni ve özledim

 Bazı zamanlar öyle anlar olur ki; gözüne uyku girmez tüm gece kendini en ıssız sokaklara yada yalnız yaşadığın malikanenin en ıssız olabilecek sandığın köşesine atarsın e ıslık çalmaya başlar ıslığını duyanların ise sedana ortak olmalarını onların da uyumamalarını istersin. Öylesine sever düşünür istersin yani. 

      Öyle anlar olur ki açılığı acıyı mutluluğu sevinci herşeyi yadırgarsın yaşamak istemezsin. Neden mi? Acaba o ne haldedir diye kendi kendine sorup kendini yiyip bitirmekten aynı anda aynı duygularını yaşadığını bilemediğinden bir deli misali kendi kendine konuşup sevinir, üzülür, ağlar yada acı çekersin onunlaymış gibi. Yüreğini yüreğine perçinlemişsindir artık. Ne yapsan da pençesindesindir sevdanın, kurtulamazsın. Sevdanın da hüzünlüsü güzeldir ya hiç üzülmezsin bu duruma zaten. Sancılarını yazarsın ona sancılarını söylersin ama sen gibi hissetmiyordur belli ki. Şimdilerde öylesine karşılaşma ihtimalini yitirmeye başladım ki bilemezsin. Şikayetçi miyim bu durumdan? Hayır! Hani dedim ya sevdanın zaten hüzünlüsü güzeldir. Şimdi böyle olunca daha da ama daha da seviyorum seni

Etrafımdaki hiçbirşey ama hiçbirşey anımsatamıyor seni bana senden başka. Kimse bilmiyor saçlarının güzelliğini kimse bilmiyor "Seviyorum" deyişinin iç titrettiğini yürek erittiğini kimse bilmiyor, bilemeyecek. Hiç böylesine korktuğumu hatırlamıyorum bir daha "Seviyorum" demeyeceğini düşünürken korktuğum kadar. Ya bir daha dokunamazsam saçlarına, hissedemezsem seni. Öyle anlar olur ki hayatında, içinde çırpınırsın kendinle her şey üstüne üstüne gelir ama sadece saçlarına dokunamama kokunu duyamama korkusu sarar içini. Sana hiç oldumu öyle? Benim olmadığı zaman hiç olmadı. 


Öyle anlar oldu ki, dilim hiç alışık olmadığım sözlerden döndü isyan ettim isyanın bile bu nasıl isyan diye isyan ettirecek kadar. Sustum. Sen varken bende dilim seni sevdiğimi söylemekten başka sözlere lal oldu. Mutluyum böylede. 

Neyse fazla uzatmadan sana birşey daha söylemek istiyorum. Bende kal ve ne günah işlersek yarı yarıya. Ömrümün hepsi senin olsun. 








Twitter : @sayginerten

İnstagram : @sayginerten 

Android & İOS E-kitap uygulamasından okuyabilirsiniz : Öyle Anlar Olur Ki;

Yazarın diğer yazıları için tıklayınız..

Yorum Yap

Yorum yazabilmek için:
Yorumlama biçimi seçeneklerinden profil üyeliğiniz yoksa; Adı/URL profilini seçip kendi belirlediğiniz isimle URL kısmını boş bırakarak yorum yazabilir ya da Anonim profili seçeneği ile isimsiz olarak yorum yapabilirsiniz.

Daha yeni Daha eski