Fotoğraf Kaynak: Mithat HİTİT

HAYAT DENİLEN YOL!!!

Hayat denilen yol ne garip aslında,
Bin bir kırgınlık, bin bir neşe, bin bir aşk var o yolda
Ölümler, yeniden doğuşlar, kayboluşlar...
Yol amaaaaaa ne yol,
Seçemediklerinle, istemediklerinle dolu bir yol...
Ben mi istedim yaşamayı, ben mi istedim şu an olduğum yerde olmayı...
Bana sordular mı ne olmak  isteyip istemediğimi..
Hiç fikrimi aldılar mı nefes alırken bu üçkağıtçı dünyada
Şimdi olduğum yerde oturup düşündüm de; hayat denilen yol,
Bazılarına sadece başlangıçtan, bazılarına ise sadece bitişten ibaret..
Bizim gibilere ise seçeneksizdir bu yol..
Şimdi size soruyorum siz mi istediniz bu yolda yürümeyi, bu şartlara sahip olmayı?

Yazarın diğer yazıları için tıklayınız..

Yorum Yap

Yorum yazabilmek için:
Yorumlama biçimi seçeneklerinden profil üyeliğiniz yoksa; Adı/URL profilini seçip kendi belirlediğiniz isimle URL kısmını boş bırakarak yorum yazabilir ya da Anonim profili seçeneği ile isimsiz olarak yorum yapabilirsiniz.

Daha yeni Daha eski