Fotoğraf Eleştirileri kategorisinde ikinci fotoğrafım ve eleştirileri ile merhabalar..
Fotoğraf Eleştirileri " kategorisini açma sebebimi ve Eski Fotokritik'in önemini "Eleştirilerin Bana Kattıkları" başlıklı paylaşımımda uzun uzun anlatmıştım. Okumadıysanız öncelikle bu konuyu okumanızı tavsiye ederim.

Önemli Not: Siz değerli Foto Blog Yazar takipçileri de bloğumuzda yazar olarak herhangi bir platformda fotoğraflarına aldığı eleştirilerini fotoğraflarıyla birlikte bu şekilde paylaşımlarda bulunabilirler..

Gelelim fotoğrafım ve aldığım eleştirilere...


Fotoğrafın Bilgileri
Yüklenme Tarihi : 01 07 2009 13:02
Kamera : Compact Orite VC-3010Z 
Enstantane : 1/35 
Diyafram : f/2.6 
ISO/Film : 70

Eleştiriler

jrjr | 5 yıl önce
Benim içimdeki aşk elimdeki sazz...

Çok güzel bir kare emeğinize sağlık...



2004-2009 Nokta Internet Teknolojileri. Fotoğrafların tüm hakları ve sorumluluğu fotoğraf sahiplerine aittir.
Fotoğrafların izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur



Nikonca | 5 yıl önce
Değişik bir çalışma yapmışsınız yaratıcılık gerçekten çok iyi.Çok beğendim ellerinize sağlık






ara_hay  | 5 yıl önce
merhabalar gerçekten değişik ve başarılı bir çalışma oldu
kutlarım seni selamlar




Yazdığınız bu eleştiri ve bundan önce yazdığınız son 20 eleştiriden 5 adedi fazla kısa...
Bu kısalıkta eleştiri yazmaya devam ederseniz eleştirileriniz geçersiz sayılabilir.
Lütfen gerçekten eleştiriye ihtiyacı olan fotoğraflara, sahibine bir şeyler katacak şekilde eleştiriler de yazın.



Ocyanus | 5 yıl önce
Merhabalar Mustafa Bey,

Çok güzel bir detay çalışması olmuş tebrikler.

Saygılarımla...



ress_pnr | 4 yıl önce
buna benzer bir karem var yüklediğimde paylaşırım sizinle. odağınızı sevdim elinize sağlık, ben hiç bilmiyorum sizde çaktırmayın :)
haa bir de puanım geçerli değilmiş. o zaman bir şeyler yapmam lazım. :)




Violist | 4 yıl önce
tebrik ediyorum gitarın tuşesini bu kadar temiz tuttuğunuz için :) Çok güzel düşünmüşsünüz elinize sağlık..
Selamlar..

Yazarın diğer yazıları için tıklayınız..

Yorum Yap

Yorum yazabilmek için:
Yorumlama biçimi seçeneklerinden profil üyeliğiniz yoksa; Adı/URL profilini seçip kendi belirlediğiniz isimle URL kısmını boş bırakarak yorum yazabilir ya da Anonim profili seçeneği ile isimsiz olarak yorum yapabilirsiniz.

Daha yeni Daha eski