Çanakkale Fotoğraf: Fethullah DALGIÇ

Bu atlayış özgürce ! Borçlusun sen yıllar önce özgürlük için gidenlere ...


    İnsan geçmişini unuttuğu an başlar kendi içindeki tartışmalar... Geleceğe attığı adımlarda hep bir şeylerin eksikliğini hisseder... Korkarak atar adımlarını, emin adımlarla yürümek varken...
    
   Bunu birey olarak değilde ülke olarak, millet olarak ele alacak olursak, sadece bir dakika durup düşünelim.. ............................................... neler var, eksik olan ne? Güzel şeyler mi yaşıyoruz !... Nerede yanlışımız? 
    Anlatıyor aslında ''Şehitler Abidesi''... Haykırıyor Çanakkale bize... OMUZ OMUZA diye sesleniyor... Ben sizi omuz omuza sırt sırta biliyorum Türkiye... ''O'' cu ya da ''BU'' cu olarak değil... Ben sizi birlik bildim ... Bana emanet verdikleriniz; renkleri, dilleri, ırkları farklı ama üstümde de omuz omuzaydı, altımda da omuz omuza duruyorlar...Ne oldu size diye bir sitem var Ege'den bize...

     Borçluyuz biz ... Ödeyemiyoruz !

Yazarın diğer yazıları için tıklayınız..

Yorum Yap

Yorum yazabilmek için:
Yorumlama biçimi seçeneklerinden profil üyeliğiniz yoksa; Adı/URL profilini seçip kendi belirlediğiniz isimle URL kısmını boş bırakarak yorum yazabilir ya da Anonim profili seçeneği ile isimsiz olarak yorum yapabilirsiniz.

Daha yeni Daha eski