Ben yazar değilim. Hayalleri yıldızlarda asılı kalmış birinin yazarlığımı olur. Kelimelerden oluşan oyuncaklarım düşüncelerim yok oldu. Ateşi güle dönen kelimelerim vardı benim şimdilerde yoklar artık. Benden yazar olmaz aga.

Düşüncelerimin her anı alev alev bu aralar anlatsam herkes hımmm diyerek beni yaradana sevk eder Allah yardımcın olsun diye yada anlamaz yaşamadığından anlattığımla kalırım. Ben yazar değilim aga. Her an herkesi birileri terk edebilir. Ben de beni terk edecek gemimi bekliyorum sanki. Yıldızlarda asılı kalan hayallerim beni ben yapamadıktan sonra ne anlamı var, yalandan ben olmanın. Kelimelerim şaha kalkamadıktan sonra okuyan duygularını veremedikten sonra ne anlamı var karalamamın. Amma velakin hayatımız ruhumuzu zapt eden kelimelerimizde ve kendi çıkmazlarımızda. Ne el açabildim geceye nede gül saçabildim geceye. Sanki emanet verdim ruhumu insanlardan deli gibi kaçan bir serçeye yazamıyorum. Şimdi hangi göze deyse bir habbe sözüm yazılarım dokunuyor okuyana. Varsın dokunsun anlaşılmasın. Ben benliğimi teslim etmiyorum ya okuyana. Bir şeyler katabilmek bir şeyler alabilmek için samimiyetimi aşılıyorum sözlerime, okuyana...

Yazan : Saygın ERTEN

İnstagram : @sayginerten

Twitter : @sayginerten
Yazarın diğer yazıları için tıklayınız..

Yorum Yap

Yorum yazabilmek için:
Yorumlama biçimi seçeneklerinden profil üyeliğiniz yoksa; Adı/URL profilini seçip kendi belirlediğiniz isimle URL kısmını boş bırakarak yorum yazabilir ya da Anonim profili seçeneği ile isimsiz olarak yorum yapabilirsiniz.

Daha yeni Daha eski