1 Kulaklık 2 Yoldaş - Glomenthal foto
   
           Sana sevmenin, bana sevilmenin, umutlarımıza hayallerimize siyahların yakışmadığı yerden yazıyorum. Hani arka fonumuzda ki saksılı evler renk renk... Bak işte öyle bir yerde, tam da burada, sensizliğini an an bana hatırlatan varlığınla... İçimdeki kargaşayı 'Bonfire heart' şarkısıyla sabote ederek yola devam ediyorum.
            Dur diyor dur! bırakma burayı. Yok oluşunun tüm evrelerini önceden görür gibiydim burada sanki, tam iyi olacakken ilacım kesilmiş gibiydi; çağırış, çığırış işte bu çığlık!
            Üzerime düşen kehribar gibiydin önceleri sıcak ve yumuşak sonra seni tanıdıkça katılaşan ve beni içine hapseden... Artık çok geç...
Yazarın diğer yazıları için tıklayınız..

Yorum Yap

Yorum yazabilmek için:
Yorumlama biçimi seçeneklerinden profil üyeliğiniz yoksa; Adı/URL profilini seçip kendi belirlediğiniz isimle URL kısmını boş bırakarak yorum yazabilir ya da Anonim profili seçeneği ile isimsiz olarak yorum yapabilirsiniz.

Daha yeni Daha eski