evlilik ve mutluluk

Artos'da bir gün doğumu daha,

bense pencerenin bir köşesine sinmiş bir damla misali zamanın hesabını tutuyorum bu sabah...
Sahiden ne kadarda çabuk geçiyor zaman? Daha dün sokakta onlarca top patlatan,onlarca misketi olup hepsini bir köşede mutlaka kaybedenler bizler değil miydik?
Hayır hayır zaman elbet geçiyor da evlenip hayatına bir can ve bir can daha katınca daha mı çabuk geçiyor yoksa?

      Belkide aramızda hayatlarındaki en değerli olan insanla arası bozuk yada hala ilk işareti karşıdan bekleyen insanlar vardır değil mi?

Mutlu musunuz peki?

Hiç sanmıyorum...Dargın olduğun bir insandan yada duygularınızı henüz bir temiz beyaz kağıt misali anlatamadığınız o insandan bir işaret beklemek nasıl bir duygu olabilir ki?
Peki ya bir adım atmak sadece bir adım atmak ne kadar zor olabilir ki?
Bugün bu yazı sizleri düşündüren bir yazı olmayacak belkide...Artos'un ıssız sabahından merhabalar efendim...Bugün düşünen bizleriz sadece...

      Bu yazıyı okuduktan sonra sadece 2 dakika düşüneceksiniz.Ve karar vermek sadece size özel...
Nedir sizi bu kadar tedirgin eden? Belki umduğunuz her şeyi bitirecek bir kelime zincirimi?
Peki ya iş yerlerinde, üniversitelerde sırf bu adımı atmaya cesaret edemeyen onca insanın kafa karışıklığı ve bunun hayatlarınıza yansımasını nasıl değerlendireceksiniz?
      Sadece bir adım belki en kötü senaryo ile canınızı yakacak yaranıza damlayan kolonya misali peki ya sonrası alkol misali geçip gitmesine ne demeli?
Belkide bir adım atacaksınız sonuna kadar mücadele edeceksiniz...
Belkide bir ömür boyu onu hayatınıza katacak, her sabah uyandığında gözlerin içine bakmaya doyamayacaksınız...
Belkide bir oğlunuz olacak dünyada en değer verdiğiniz insanda bir parça hayatınıza katılacak bir ömür...
       Dün yazıda belirttiğim gibi belkide "1 fotoğraf 25 bin kelimeye bedeldir aslında"
Sadece bir fotoğrafına bakın uzun uzadıya,dedim ya bgün ben sizi değil baktığınız o fotoğraf düşüündürecek aslında...


Teşekkürler iyi ki vardın, iyi ki varsın...

Artos'un ıssız sabahından bir ömür gülümsemenizi umudunuzu hiçbir zaman kaybetmemeniz dileğiyle....

Yazarın diğer yazıları için tıklayınız..

Yorum Yap

Yorum yazabilmek için:
Yorumlama biçimi seçeneklerinden profil üyeliğiniz yoksa; Adı/URL profilini seçip kendi belirlediğiniz isimle URL kısmını boş bırakarak yorum yazabilir ya da Anonim profili seçeneği ile isimsiz olarak yorum yapabilirsiniz.

Daha yeni Daha eski