Kurbağa Muhabbeti

Bir Fotoğrafın Hissettirdikleri

Kurbağa Muhabbeti adını verdiğim bu fotoğrafımla belki her fotoğrafın olmasa da çekilen fotoğrafların genellikle bir hikayesi veya çekerken hissettirdiği duyguların olduğunu anlatmak istedim.. Ben bu fotoğrafı çektiğim esnada vizörden bakarken sanki kurbağalar kendi aralarında güneşin keyfini çıkarırcasına muhabbet ediyor ve ben bunlara tanık oluyordum. :)

Muhabbete gelince sanki şöyleydi..

Kurbağa1: Eeee hacım ne yaptın bugün?
Kurbağa2: Ne yapayım işte çocuklara yüzme öğrettim biraz sonra da güneşleneyim dedim, sen ne yaptın?
Kurbağa1: Ben de yeni şarkı besteledim işte kabarcık çıkarıp duruyorum böyle
Kurbağa2: İyi iyi de şu bize yaklaşan şey nedir dalsak mı suya napalım. 
Kurbağa1: Yok be bunlar fotoğraf denilen şeyden çekiyorlarmış duyduğuma göre geçen biz ailecek çekildik.
Kurbağa2: E tamam o zaman ben poz vereyim. Sen de şarkı söyle..

Bir anda akıldan geçenler..

Kurbağaları çekerken, çekim esnasında hissettiklerim ve düşündüklerim belkide bundan çok daha fazlasıydı ama bu duygu anlatılmaz ama yaşanılır derler ya aynen öyleydi. Çektiğim her fotoğrafta bunu hissettiğim sürece de fotoğraf çekmekten hayatta vaz geçmeyeceğim...
Yazarın diğer yazıları için tıklayınız..

Yorum Yap

Yorum yazabilmek için:
Yorumlama biçimi seçeneklerinden profil üyeliğiniz yoksa; Adı/URL profilini seçip kendi belirlediğiniz isimle URL kısmını boş bırakarak yorum yazabilir ya da Anonim profili seçeneği ile isimsiz olarak yorum yapabilirsiniz.

Daha yeni Daha eski